Μαλεγιαννάκη Αμαρυλλίς-Χρυσή

Επίκουρη Καθηγήτρια

Τηλέφωνο: 2385055208
E-mail: amalegiannaki@uowm.gr
H Αμαρυλλίς-Χρυσή Μαλεγιαννάκη από το 2021 είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Σπούδασε στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από όπου έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα το 2015 αριστεύοντας με διάκριση. Από το ίδιο ίδρυμα έλαβε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα και το πτυχίο της, στη Γνωστική Ψυχολογία και την Ψυχολογία, αντίστοιχα. Εν συνεχεία, εκπόνησε μετα-διδακτορική έρευνα στο Εργαστήριο Γνωστικής Νευροεπιστήμης του ΑΠΘ με θέμα την κατασκευή συστοιχίας (VR-CBAAD) για την αξιολόγηση των διαταραχών της προσοχής σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας, το οποίο έλαβε διάκριση αριστείας και την πρώτη θέση στην κατάταξη των Μεταδιδακτορικών Υποτροφιών του ΙΚΥ για τις Κοινωνικές Επιστήμες το 2017. Έχει διδάξει σε διάφορα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διαθέτει πλούσιο συγγραφικό έργο και έχει επιμεληθεί 4 βιβλία. Έχει παρουσιάσει εργασίες της σε περισσότερα από 100 συνέδρια και είναι μέλος της εκδοτικής ομάδας και κριτής σε διάφορα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η μελέτη των γνωστικών λειτουργιών στα παιδιά με έμφαση στην προσοχή και τη μετα-προσοχή, καθώς και η κατασκευή εργαλείων σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας για την αξιολόγησή τους. Για την ερευνητική της δραστηριότητα έχει λάβει χρηματοδότηση από διάφορους φορείς, όπως το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ), το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), την Επιτροπή Ερευνών του ΑΠΘ, την Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος (ΨΕΒΕ) και το Κοινωφελές Ίδρυμα Ωνάση. Συνολικά έχει λάβει 9 υποτροφίες και βραβεία, καθώς και 2 βραβεία καλύτερης επιστημονικής εργασίας σε διεθνή συνέδρια. Για το ερευνητικό της έργο της απονεμήθηκε από το ΑΠΘ αριστείο ερευνητικής διάκρισης και τιμητική πλακέτα. EΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2014-2016: Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα “E-Pilepsy: Α European pilot network of reference centers in refractory epilepsy and epilepsy surgery. Funding body: Second Health Programme (2008-2013)”, Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας, Τμήμα Ιατρικής, ΑΠΘ. (υπεύθυνος έρευνας: Βασίλειος Κιμισκίδης, Τμήμα Ιατρικής Α.Π.Θ.). 11/2021- 09/2023: Member of the European Open Science Cloud (EOSC) Future User Group, “EOSC Future Project” co-funded by the European Union Horizon Programme call INFRAEOSC-03-2020, Grant Agreement number 101017536 06/04/-29/12/2022 01/03/-29/06/2023: Μέλος της ερευνητικής ομάδας του Προγράμματος ΕΛΙΔΕΚ «Καινοτόμος ιδιαίτερα γρήγορη γνωσιακή μάθηση για κυβερνοφυσικά συστήματα» (κωδικός έργου 97629: ΕΛΚΕ Α.Π.Θ.) με χρηματοδότηση: ΕΘΝΙΚΑ 2014-2020, ΕΛΙΔΕΚ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΛΙΔΕΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ (Επιστημονικά Υπεύθυνος Έργου: Ιωάννης Παπαευσταθίου, Τμημα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Α.Π.Θ.) 06/07/2022-30/09/2023: «Γραφείο Διδασκαλίας και Μάθησης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας» ΕΣΠΑ 2014-2020, Τομεακά Επιχειρησιακά Προγράμματα, ΕΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ΓΡΑΦΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και κωδικό MIS 5165226 (Εσ. Κωδ. 8074, ΕΛΚΕ ΠΔΜ) με συγχρηματοδότηση από το Ερωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) Εργασίες: Επιμορφωτής ΠΕ3 (Π3.1.1, Π3.1.2, Π3.3.1) 08/12/2022-31/12/2024: «ΥΠ. 21 Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας», Τομεακά Επιχειρησιακά Προγράμματα, ΕΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, Υποστήριξη δράσεων Διεθνοποίησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και κωδικό 80856 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ. Εργασίες: Μελέτη Σκοπιμότητας και Βιωσιμότητας 22/08/2022 έως τώρα: “COST Action CA18106: The neural architecture of consciousness (NeuralArchCon)”
ΠτυχίοΠτυχίο Ψυχολογίας
ΜεταπτυχιακόΜεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Γνωστική Ψυχολογία
ΔιδακτορικόΔιδακτορικό Δίπλωμα στην Ψυχολογία Α.Π.Θ.
Virtual Reality Assessment of Attention Deficits in Traumatic Brain Injury: Effectiveness and Ecological Validity
Multimodal Technologies and Interaction, 2024-01-01, Article
Investigating adults’ and children’s classification ability through a free three-dimensional object classification test
Psychology, 2021-03-24, Article
When lack of sleep takes its toll on communication: An assessment of pragmatic abilities in two children following sleep deprivation
Acta Neuropsychologica, 2020-01-01, Article
Test of Everyday Attention for Children (TEA-Ch): Greek Normative Data and Discriminative Validity for Children with Combined Type of Attention Deficit-Hyperactivity Disorder
Developmental Neuropsychology, 2019-02-17, Article
Ageing and Down syndrome: Neurocognitive characteristics and pharmacological treatment
Hellenic journal of nuclear medicine, 2019-01-01, Review
Implementing cognitive exercises in electronic form for supporting patients with Alzheimer's disease: The Greek case
Handbook of Research on Innovations in the Diagnosis and Treatment of Dementia, 2015-03-31, Book Chapter
Psychometric properties of the Test of Everyday Attention for Children in Greek-speaking school children
European Journal of Developmental Psychology, 2015-03-04, Article
Assessment of sustained attention: Psychometric properties of the computerized sart
Hellenic Journal of Psychology, 2012-08-29, Article
Color trails test: Normative data and criterion validity for the greek adult population
Archives of Clinical Neuropsychology, 2011-01-01, Article

© 2020 psy.uowm.gr